Smartific.nl

Smartific.nl

Is Smartific.nl safe? Read here the reviews of customers, view the contact information of the webshop & see if they are legit.
8,4
134 customer reviews
Reviews collected via ValuedShops
Filter 115 reviews collected through ValuedShops - 81 with description

Number of stars

Language

Description

Other characteristics

  • M Broeils
    Verified customer of Smartific.nl

    Na inname van product.
    Was het niet wat ik had verwacht.
    Voelde mij zelf gewoon normaal. Zoals ik altijd was geweest
    Daarna 3 tabletten tegelijk in genomen
    Nu 2 uurtjes nog niks van gevoeld

  • Inssaf
    Verified customer of Smartific.nl

    Top service, snel en correct!

  • How do you rate Smartific.nl?

    How do you rate this webshop?
     
  • Willem Van aarle
    Verified customer of Smartific.nl

    Nette en snelle levering met een goede en duidelijke gebruiksaanwijzing van onze bestelde truffels,we gaan ze vanavond uitproberen:))

  • Daniel Christiaens
    Verified customer of Smartific.nl

    Inderdaad : "mooie prijzen en supersnelle service"!
    Nu moet ik het product zelf nog wel gebruiken ...Benieuwd!🀩

  • Joël Stekkel
    Verified customer of Smartific.nl

    Quick n easy

  • Mike
    Review for Smartific.nl

    60 euro voor 24 pillen zonder effect. Het mag dan wel snel binnen zijn, de producten zijn gewoon kut.

    Reply from Smartific.nl

    Beste Dennis,

    Bedankt voor uw review.

    Het viel ons op dat u ons gehele bedrijf een 1-ster review heeft gegeven. Na het lezen van uw review zien wij dat u niet tevreden bent over de ontvangen producten. Na controle zien wij geen verdere contact momenten. Wij willen u vragen een mail te sturen naar: support@smartific.com en hierin te vermelden wat er precies niet naar wens is. Via deze weg kunnen wij u verder helpen met de probleem die u heeft met de producten. Ons team zal uw case uiteraard direct oppakken.

    Alvast bedankt voor het bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Smartific.nl

  • Johnny Vanbelle
    Verified customer of Smartific.nl

    super snelle levering

  • GD
    Verified customer of Smartific.nl

    Snelle en correcte levering

  • Martyna Hebdzinska
    Verified customer of Smartific.nl

    Goed zo

  • Dennis
    Review for Smartific.nl

    Pil had totaal geen effect! Erg teleurgesteld

    Reply from Smartific.nl

    Beste Dennis,

    Bedankt voor uw review.

    Het viel ons op dat u ons gehele bedrijf een 1-ster review heeft gegeven op basis van één product. Wij hebben direct de status van uw order opgezocht en zien dat uw pakketje netjes binnen 2 werkdagen is geleverd. Ook zien wij geen verdere problemen. Uiteraard vinden we het vervelend dat het product niet naar wens is. Wij ontvangen graag uw volledige feedback via: support@smartific.com. Ons team zal uw case direct oppakken.

    Alvast bedankt voor het bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Smartific.nl

  • Eden
    Review for Smartific.nl

    Great service, perfect

  • Dave
    Verified customer of Smartific.nl

    Product nooit binnen gehad

    Reply from Smartific.nl

    Beste Dave,

    Bedankt voor uw review.

    Het viel ons op dat u een 1-ster review heeft gegeven op basis van de levering. Wij hebben direct de status van uw order opgezocht. Wij kunnen zien dat PostNL een vertraging heeft gehad door de enorme drukte. Helaas ligt dit buiten onze macht. Het ziet er naar uw dat uw pakketje deze begin week wordt geleverd.

    Indien wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag. Wij zijn bereikbaar via; support@smartific.com

    Met vriendelijke groet,

    Smartific.nl

  • Sonya Gus
    Verified customer of Smartific.nl

    Is een beetje moeilijk om iets te beoordelen als je het nog steeds niet hebt gekregen, 15-11 besteld maar ligt denk aan post.nl. ik heb meerdere mailtjes gehad dat ze de bezorgdatum wijzigen en nu zie ik dat er nog helemaal geen datum is, smartific heeft een onderzoek gestart bij post.nl dus ik wacht het af.

    Reply from Smartific.nl

    He Sonya,

    Bedankt voor uw email.

    Het viel ons op dat u ons een 1-ster review heeft gegeven op basis van PostNL. Wij zien dat er een ticket openstaat en dat er gisteren (22 nov.) een update uw kant op is gestuurd. Uiteraard zit ons team er boven op om ervoor te zorgen dat uw pakketje zo snel mogelijk bij u wordt geleverd.

    Uiteraard zorgen wij ervoor dat alles wordt opgelost. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben dan vragen wij u vriendelijk om te reageren op het openstaande ticket via de email.

    Met vriendelijke groet,

    Smartific.nl

  • Wesley Been
    Verified customer of Smartific.nl

    Geweldige trip

  • Natalia Muniak
    Verified customer of Smartific.nl

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • U. Lamers
    Verified customer of Smartific.nl

    Snelle levering en goede service.

  • Carola Leeuwen
    Verified customer of Smartific.nl

    Onze verwachtingen waren misschien te hoog produkt viel in dat opzicht tegen

  • Ryan Guyt
    Verified customer of Smartific.nl

    Snelle levering en goed product

  • Raymond Severens
    Verified customer of Smartific.nl

    goede prijs en snelle levering

  • Spanish lust
    Review for Smartific.nl

    Ik heb De MCSX sekspillen bestald snel binnen en hele goede communicatie

    Reply from Smartific.nl

    He Tarik,

    Inmiddels is jouw case afgerond.

    Wij stellen het op prijs als je jouw review wil bijwerken met de laatste gegevens. Op deze manier houden wij onze beoordelingen altijd eerlijk en actueel.

    Uiteraard bent u vrij om uw beoordeling wel of niet aan te passen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Smartific