Share your experience
And help future customers
Read experiences
View what others think

Webshop owner? Become a member and increase your revenue!

BonaBona Toys

Poldermolen 33
1622 KR Hoorn
0229506312
KvK 59014288

Verified by WebwinkelKeur

Verified address Clearly stated prices Dispute mediation Real customer reviews
BonaBona Toys

Average rating

9,0

67 ratings

Rating from customers

90%

4%

6%

2018
BonaBona Toys

Bianca Cronie rated on 2018-04-24

Hele fijne service!

BonaBona Toys

Conny Rutten rated on 2018-03-25

nog altijd niks ontvangen
Vandaag ontvangen niet tevreden over het product.

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty

Reply from BonaBona Toys:
Beste,
Het leveren van uw bestelling heeft inderdaad iets langer geduurd dan verwacht. We gaan verder onderzoeken waar dit aan lag. Intussen hebben we vernomen dat u uw bestelling heeft ontvangen.
We bieden u onze welgemeende excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
BonaBona Toys & Gadgets
BonaBona Toys

F Van der wilden rated on 2018-03-12

Snel leeg erg lawaaiig en slecht mee te. E,

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

Martinus v.d.Berg rated on 2018-03-10

Goede levering goed product

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

Andreas Fenn rated on 2018-03-02

Clear explenation,good material and fast delivery. Good quality.

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

Petra Van esch rated on 2018-02-25

Artikel niet op voorraad voorstel ander artikel prima geregeld

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

K. vd Zanden rated on 2018-02-20

We hadden een artikel besteld maar het is in de verkeerde kleur geleverd.

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty

Reply from BonaBona Toys:
Goedemiddag,
We zien dat u een negatief oordeel voor uw bestelling heeft gegeven; u heeft echter aangegeven dat u het blauwe longboard "indien mogelijk" wilde. In onze webwinkel kun je de kleur niet kiezen en dat doen we bewust, omdat we niet kunnen garanderen dat wij de gewenste kleur kunnen leveren. Wij krijgen de longboards namelijk ook assorti geleverd. Aangezien wij de blauwe niet meer op voorraad hadden, hebben wij dus naar beste weten en op basis van onze eigen voorraad het longboard naar het door u opgegeven adres gestuurd.
Met vriendelijke groet,
BonaBona Toys & Gadgets
BonaBona Toys

Erik Lusink rated on 2018-02-16

Ik wil gewoon geen beoordeling geven.


Reply from BonaBona Toys:
Geachte heer Lusink,
We zien dat u een negatieve beoordeling voor ons bedrijf heeft gegeven. Dat vinden we uiteraard spijtig. Om onze klantenservice te verbeteren, zouden we erg graag willen weten wat de redenen voor uw negatieve beoordeling zijn. Uw oordeel helpt namelijk niet alleen ons, maar ook andere klanten!
Hopend snel van u te horen,
Met vriendelijke groet,
BonaBona Toys & Gadgets
BonaBona Toys

Johanna Huizing rated on 2018-02-12

Alles is goed verlopen.

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

P. Leenstra rated on 2018-02-06

De bestelling kwam binnen enkele dagen binnen. Helaas waren de brillen van een matige kwaliteit, dus die hebben we teruggestuurd.

BonaBona Toys

AWC Oomen rated on 2018-01-26

Accuraat en op tijd de juiste bestelling geleverd.

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

M. te Rietmolen rated on 2018-01-19

Helemaal goed. De bestelling is prima verlopen.
Doordat iets niet meer op voorraad was, kreeg ik een mailtje
met een ander voorstel. De bezorging duurde langer dan verwacht,
maar dat lag volkomen aan Post.nl. Toen ik daarover belde,
werd ik duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Ik ben dus zeer tevreden.

BonaBona Toys

Antonio Moreno Aguilar rated on 2018-01-19

Tienda formal con sus envíos que es lo que busca una persona cuando compra por Internet

BonaBona Toys

Chris Van Eck rated on 2018-01-12

Snelle levering

BonaBona Toys

bruno s. rated on 2018-01-12

Goede product , goede communicatie

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

Saskia Van Heur rated on 2017-12-31

Prima service!

BonaBona Toys

Yvonne van Meurs rated on 2017-12-19

Heb mijn bestelling nog niet binnen, dus vind het niet snel!


Reply from BonaBona Toys:
Beste Yvonne,
Volgens ons systeem heeft u uw bestelling op zaterdag 16 december geplaatst en wij hebben deze op dezelfde dag verwerkt en bij PostNL geleverd voor verzending. Aangezien zondag en maandag geen post wordt bezorgd door PostNL, was het eerst beschikbare levermoment op dinsdag 19 dec. Op basis van de track en trace informatie op PostNL, heeft u uw bestelling op dinsdag 19 december om 17:34 dan ook gekregen. Onze officiële levertijd is 3-4 werkdagen, wat ook op onze site staat vermeld, dus uw bestelling is ruim binnen de aangegeven periode geleverd.
Onze excuses dat uw bestelling niet eerder bezorgd kon worden, maar dit valt helaas buiten ons invloedssfeer.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
Met vriendelijke groet,
BonaBona Toys & Gadgets
BonaBona Toys

ad de Jonge rated on 2017-12-18

Bij afwezigheid netjes bij buren bezorgd.

Shipping time
Customer service
Value for money
After sale and warranty
BonaBona Toys

jolie meurkens rated on 2017-11-12

rappe verzending en goede prijs

BonaBona Toys

Patricia rated on 2017-09-18

Zeer tevreden!!
Ik vond het alleen jammer dat er geen track en trace bij zat maar door te bellen met BonaBona waar ik heel erg goed geholpen werd door een hele vriendelijke man wist ik wanneer de balanceboard van mijn zoon binnen kwam.
Super service en snelle levering! Top!!


Advantages of WebwinkelKeur    Read all advantages

Complete quality mark

WebwinkelKeur is a non-profit quality mark, started due to the discontent with existing quality marks. Our goal is to provide a safe quality mark for an affordable price. We not only do legal verifications, but pay attention to customer satisfaction as well, as this is what your and our customers are interested in. This provides safety for your customers and results in higher conversion and revenues.

Independent mediation during conflicts

Even the best webshops eventually have to deal with unsatisfied customers. We can act as a 3rd party and help in solving the conflict. If this does not work, the possibility exists to submit the dispute to an dispute committee. They will provide us with a binding decision, so you will not end up with a yes/no discussion with the customer.

Complete customer ratings system

Only a quality mark to gain trust is not enough in todays market. However, the combination with the display of reviews is what convinces your customers. WebwinkelKeur offers a complete customer review system, where we make sure every review is honest and real.

Mystery shopping inspections

We are one of a kind due to our mystery shopper inspections. Using mystery shoppers we randomly check our members. Mystery shoppers are employees of WebwinkelKeur pretending to be real customers. This enables us to get a clear and independent view of your webshop.

More quality mark for less

Most quality marks are too expensive and we believe that a quality mark should be accessible for everyone! You can receive all our advantages for only €7,- per month when paying per year. For exact costs, please take a look at costs and possibilities.

Are you a webshop owner?

Then become a member of WebwinkelKeur.

Increase your revenue with our quality mark + customer reviews. Being a member is not expensive and pays itself back almost instantly.